Zonnepanelen ServicePlan: Standaard

Alles op een rijtje
Voor wie enkel basisondersteuning zoekt met een voordeling onderhoudsplan

Zonnepanelen ServicePlan: Standaard

Algemene diensten

  • Reiniging:
    1 x per 3 jaar inbegrepen bij elk abonnement
  • Inspectie:
    Alleen op aanvraag, tegen een vast tarief. Klanten met een abonnement ontvangen een korting op het inspectietarief, afhankelijk van het gekozen abonnement.

Wat krijgt u?

  • Reiniging:
    1 x per 3 jaar professioneel reinigen van de zonnepanelen met osmose-water
  • Klantenservice:
    Telefonische (online) ondersteuning tijdens kantooruren
  • Storingsdienst:
    5% korting op onze reguliere tarieven, geen prioriteit
  • Inspectie:
    Op aanvraag, met een korting van 5% op het standaard inspectietarief

Kosten

  • € 7,50
    inclusief BTW per maand
  • € 2,50
    inclusief BTW per zonnepaneel per jaar

Voorwaarden

Geldig voor installaties tot 16 zonnepanelen. Meer zonnepanelen? Vraag een offerte aan.

Solis omvormer storing

Voorwaarden

€ 5,- per paneel
€ 60,- per systeem per jaar

De reiskosten zijn altijd € 1,21 incl. btw per km per monteur. Houd er rekening mee dat er altijd 2 monteurs komen voor het reinigen, en dat we de kilometers in rekening brengen van zowel de heen- als terugreis vanaf ons kantoor in Amersfoort.

Nadat u het serviceplan heeft afgesloten nemen we binnen 3 werkdagen contact met u op om een datum voor het reinigen af te spreken.

Uw serviceplan gaat in vanaf het moment dat u het abonnement afsluit en betaalt. Het serviceplan is 2 jaar geldig. Het contract wordt na einde looptijd jaarlijks verlengd.

De premie voor het serviceplan wordt jaarlijks in rekening gebracht, vóórdat de nieuwe termijn ingaat. Jaarlijks kunnen we de prijs met maximaal 2% verhogen. Het is mogelijk om het serviceplan voor het einde van de contractstermijn stop te zetten. Heeft u niet betaald voor het serviceplan? Dan vervalt uw recht op de jaarlijkse reiniging.

Uw serviceplan wordt elk jaar automatisch verlengd, tenzij u deze stopzet. Geef het minimaal een maand van te voren aan ons door, bijvoorbeeld: als uw nieuwe contracttermijn in zou gaan op 1 januari, dan hebben we uw opzegging uiterlijk 30 november nodig.

U kunt uw serviceplan op elk moment stopzetten door het ons schriftelijk (info@solarserviceplan.nl) of telefonisch (085-1302296) te laten weten.

Wanneer u opzegt, loopt het serviceplan nog door tot het einde van de contractdatum. Zegt u halverwege het jaar op, dan krijgt u dus geen geld terug voor het resterende jaar. U profiteert dan nog wel van de voordelen tot het abonnement daadwerkelijk is afgelopen.

Tariefopbouw

€ 5,- per paneel
€ 60,- per systeem per jaar

Reiskosten

De reiskosten zijn altijd € 1,21 incl. btw per km per monteur. Houd er rekening mee dat er altijd 2 monteurs komen voor het reinigen, en dat we de kilometers in rekening brengen van zowel de heen- als terugreis vanaf ons kantoor in Amersfoort.

Planning

Nadat u het serviceplan heeft afgesloten nemen we binnen 3 werkdagen contact met u op om een datum voor het reinigen af te spreken.

Looptijd

Uw serviceplan gaat in vanaf het moment dat u het abonnement afsluit en betaalt. Het serviceplan is 2 jaar geldig. Het contract wordt na einde looptijd jaarlijks verlengd.

Betaling

De premie voor het serviceplan wordt jaarlijks in rekening gebracht, vóórdat de nieuwe termijn ingaat. Jaarlijks kunnen we de prijs met maximaal 2% verhogen. Het is mogelijk om het serviceplan voor het einde van de contractstermijn stop te zetten. Heeft u niet betaald voor het serviceplan? Dan vervalt uw recht op de jaarlijkse reiniging.

Opzeggen

Uw serviceplan wordt elk jaar automatisch verlengd, tenzij u deze stopzet. Geef het minimaal een maand van te voren aan ons door, bijvoorbeeld: als uw nieuwe contracttermijn in zou gaan op 1 januari, dan hebben we uw opzegging uiterlijk 30 november nodig.

U kunt uw serviceplan op elk moment stopzetten door het ons schriftelijk (info@solarserviceplan.nl) of telefonisch (085-1302296) te laten weten.

Wanneer u opzegt, loopt het serviceplan nog door tot het einde van de contractdatum. Zegt u halverwege het jaar op, dan krijgt u dus geen geld terug voor het resterende jaar. U profiteert dan nog wel van de voordelen tot het abonnement daadwerkelijk is afgelopen.